Mój święty Graal - maseczka z alg

środa, stycznia 21, 2015

                                                              Witajcie!





Jakiś miesiąc temu,gdy robiłam zakupy w Biedronce wpadły w moje ręce algi morskie Algo. Nie jestem zwolenniczką maseczek na twarz (robię je gdy muszę) . Stwierdziłam,że przeznaczę je na włosy. Dodatkowo skusiła. mnie cena, kosztują tylko 3,99 zł za 20g. Za taką cenę grzech nie kupić. Po powrocie z zakupów (była godzina 19) postanowiłam je przetestować. Zielony proszek wymieszałam z odżywką Nivea Long Repair i nałożyłam na włosy.Mieszankę bardzo ciężko rozprowadza się na włosach lecz efekt po spłukaniu jest dość dobry. Włosy są nawilżone i odżywione. Mam wrażenie, że są  trochę  grubsze. Ale to nie Koniec! Jak pisałam wyżej, nie lubię maseczek  do twarzy  ale jakimś cudem przekonała mnie. Algi rozpuściłam w letniej wodzie i taką papkę nałożyłam na twarz. Po 15 minutach spłukałam.Efekt niesamowity. Cera jest gładka, matowa,bardzo dokładnie oczyszczona i wygląda na zdrowszą. Używając jej regularnie uzyskałam cerę o jakiej marzyłam.Znikają przebarwienia, drobne krostki bardzo szybko się goją, pory się zwężyły a co najważniejsze, cera ma równomierny koloryt i jest matowa przez długi czas. Od tej pory zmieniłam nastawienie do tego typu maseczek. Będę ich używać regularnie. Napewno zrobię zapasy. :)






Co kryją w sobie algi morskie Algo?




Skład :

Ascophyllum nowości -algi brunatne, pochodzą z czystych głębin wód oceanicznych, zawierają pełną gamę składników odżywczych, soli mineralnych i witamin. Algi brunatne dostarczają makro i mikroelementy (wapń, magnez, sód, potas,siarka,fosfor,jod,miedź, cynk oraz selen), polisacharydy, tłuszcze, witaminę C, E, K, witaminy.z grupy B  oraz prowitaminę A.Nawilżają, odżywiają i ujędrniają skórę. Poprawiają koloryt,zmniejszają zmiany skórne spowodowane trądzikiem, likwidują przebarwienia, kojąco popękaną i łuszczącą się skórę.


Laminaria digitata -algi mikronizowane,listownica palczasta, algi należąca do brunatnic. Algi te odnawiają uszkodzony naskórek, włosy i paznokcie, zmniejszają utratę wody przez naskórek, nawilżają, oczyszczają, odtruwają skórę. Regenerują i ujędrniają. Wspomagają walkę z cellulitem.



Spirulina -zawiera między innymi :proteiny, kwasy tłuszczowe, enzymy, kompleksy cukrowe, aminokwasy, magnez, Beta-karoten oraz witaminy A, B, C, E, D, K. Odżywia, ujędrnia, poprawia koloryt skóry i ukrwienie. Likwiduje zmiany potrądzikowe, wypryski, ściąga pory. Zapobiega powstawaniu tak zwanych "pajączków",wzmacnia naczynia krwionośne. Składniki zawarte w spirulinie przyspieszają rozpad tłuszczów, dzięki czemu pomagają zwalczyć cellulit.




Ps:Przepraszam za tak długą przerwę.Mam zepsuty komputer i mam utrudnione dodawanie postów.Przepraszam także za brak zdjęć.Piszę na tablecie i nie chcą się załączyć.:( Jak już wszystko naprawię to edytuje post i dodam zdjęcia.;* Życzę wszystkim miłego dnia.Pozdrawiam :)

                


                                                                                                 Buziaki;*




Podobne

0 komentarze