Be fit! : Violet Zaki Cardio Kick Butt!

środa, grudnia 03, 2014

Witajcie!








Moja inspiracja - Violet Zaki!





                                      Violet Zaki




Violet jest jedną z najpopularniejszych amerykańskich instruktorek fitness.Posiada najważniejsze certyfikaty z dziedziny fitness.Ma także czarny pas w Karate Seido.Karierę zaczynała w Australii,jednak największe uznanie zyskała w Ameryce.




"Moja misja na ten program to sprawić żebyście spalili mnóstwo kalorii,porządnie się spocili,wymodelowali sylwetkę i odnaleźli wewnętrzną siłę. "




Pierwszy raz spotkałam się z Violet,gdy moja mama kupiła gazetę CHIC. Dołączona do niej była płyta.Obiecywano piękne uda i pośladki już w 3 tygodnie! Niemożliwe? Możliwe ;p
Sprawdziłam.Przez trzy tygodnie intensywnie ćwiczyłam.Robiłam przerwę co 3 dni na regenerację.Dziewczyny!To naprawdę działa!Nawet ćwiczenia z Ewą Chodakowską nie dały takich efektów!Na początku dotrwałam tylko do 15 minuty filmu.Byłam zgrzana,bardzo ale to bardzo spocona i zmęczona.Z czasem ćwiczyłam coraz to dłużej i dłużej.Po 3 tygodniach było mi mało,więc robiłam replay ;p
Schudłam bardzo szybko.Ćwiczenia świetnie rzeźbią cała sylwetkę.Cardio kick butt to dynamiczny i różnorodny trening.Prawie przez cały film robi się przysiady ;) Przysiady robione są w różnej formie.Nie są nudne.Przeplatają się z wykopami i skokami.Poznajemy elementy kickboxingu.




Jest to moja ulubiona trenerka.Dzięki niej mam fajny tyłek i co najlepsze,pozbyłam się cellulitu!Naprawdę.Warto z nią ćwiczyć ;) Gorąco was zachęcam.








Mam dla was filmik z youtube  ;p
Zobaczcie same :Cardio kick butt






                                                                                                                                                           Buziaki!;*





Podobne

3 komentarze

  1. Ja chyba nie umiałabym zmobilizować się sama w domu; ) za 2 tyg zapisuje się na siłownię! Mam nadzieje, ze uda mi się zrzucić parę kg po ciąży! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też na początku miałam problem z mobilizacją :) pomagały mi zdjęcia metamorfoz ;p napewno Ci się uda ;p będziesz pod dobrą opieką.siłownia bardziej motywuje bo po pierwsze płacisz za nią a po drugie musisz chodzic bo jest szkoda wydanej kasy :-) życzę wytrwałości i świetnych efektów :*

    OdpowiedzUsuń