Liebster Blog Award

niedziela, września 27, 2015



Witajcie!

Na samym początku chciałabym bardzo serdecznie  podziękować http://youruniquebeautyblog.blogspot.com/ za nominację do LIEBSTER BLOG AWARD.


CO TO TAKIEGO LIEBSTER BLOG AWARD?

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.  Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.




Pytania od http://youruniquebeautyblog.blogspot.com/ :

1. Jaki jest twój wieloletni kosmetyczny ulubieniec ?

Moim wieloletnim kosmetycznym ulubieńcem jest maska Biovax.Używam jej odkąd skończyłam 15 lat.Nigdy mnie nie zawiodła.Dlaczego nie napisałam dokładnie która?;p Używałam już wszystkich wersji i z każdej byłam zadowolona xd

2. Wolisz kosmetyki czy ubrania ? (Uzasadnij dlaczego.)

Zdecydowanie wolę kosmetyki, ponieważ ubranie "upiększa " tylko na chwilę-zmiana trendow , a kosmetyki np. pielęgnacyjne -trwale.

3. Jaki jest Twój ulubiony sklep?

Sklep internetowy triny.pl

4.Jaki był Twój cel który osiągnęłaś i jesteś z tego dumna?

Sama nauczyłam się języka niemieckiego.

5. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia ? (Uzasadnij dlaczego.)

Bez internetu.Jest to moja baza wiedzy.Dzięki niemu ,między innymi nauczyłam się niemieckiego.

6. Czy posiadasz zwierzę ?

Tak.Psa o imieniu Szakal oraz 2 male koty.

7. Jaki jest twój ulubiony kanał na YT ?

Oczywiście Katosu.

8. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?

Nie mam ;p

9. Miejsce w którym chciałabyś zamieszkać?

Tam gdzie zawsze jest ciepło i świeci słońce.Jestem strasznym zmarzluchem ;]

10. Wolisz błyszczyk czy szminkę? (Uzasadnij dlaczego.)

Szminkę.Do błyszczyka kleją mi się włosy.

11. Jaki jestTwój ulubiony napój ?

Sok bananowy.


Moje nominacje-kolejność przypadkowa:

wildstrawberryand
testujezycie
wszystkonatematwlosow
marttujest
facehairbodycare
falowana
glamourka89
aladriela-aladriela
urodnisia
agnesbeauty
agatasamulak


Moje pytania do nominowanych:

1. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
2. Jaki jeden przedmiot wzięłabyś na bezludną wyspę?
3. Jaki jest Twój kosmetyczny ulubieniec-uzasadnij?
4. Wolisz obcasy czy trampki?
5. Twoja ulubiona potrawa to…
6. Wolisz styl sportowy czy elegancki?
7. Czego boisz się najbardziej?
8. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
9. Twoja ukochana bajka z dzieciństwa to…
10. Co nosisz w torebce?
11. Co porabiasz, gdy nie blogujesz?

Zapraszam do zabawy!

Podobne

0 komentarze