Recenzja:maska Ziaja kozie mleko oraz Rainforest Wax do włosów ciemnych

piątek, października 30, 2015

Cześć!

W ostatnim czasie całkiem nieświadomie w swojej pielęgnacji  używam masek. Używam ich po każdym myciu- czasem tylko na dosłownie 2 minuty lub jak mam czas to na minimum 30 minut. Jeśli nakładam je na dłużej to wtedy nakładam worek z biedry (lub nakładam foliowy czepek kąpielowy), na to ręcznik i gotowe . Na moich nadal zniszczonych i raczej suchych włosach maski sprawdzają się o wiele lepiej niż odżywki. 





Ziaja Kozie Mleko maska intensywnie kondycjonująca z keratyną



Od producenta:




Skład:



Moja opinia:

Maska Ziaja kozie mleko znajduje się w słoiczku.Opakowanie ma bardzo ładną szatę graficzną,W słoiczku mamy  300ml białego,gęstego budyniu ;p Zapach-znośny.Muszę przyznać ,że powoli coraz bardziej  mnie męczy.Maskę aplikuje po umyciu czasem na 5 minut albo i dłużej.Za każdym razem,czy trzymam ją krócej ,czy dłużej,działa tak samo.Włosy są po niej dociążone,nawilżone,błyszczące i łatwo się rozczesują.Z tą maską zawsze mam pewność ,że nie spotka mnie Bad Hair Day. ;)





Maska Rainforest Wax do włosów ciemnych




Od producenta:



Skład:



Moja opinia:

W tym przypadku również mamy słoiczek.mieści on 250ml produktu.Szata graficzna nie przypadła mi do gustu.Maska jest rzadsza od Ziaji i ma brązowy kolor.Pachnie jak kreda.Gdy ją aplikuje ,czuję się jakbym była w liceum przy tablicy.;p Składem nie powala ale zawsze chciałam ją przetestować.Nie liczyła na jakiś efekt wow ale ta maska ograniczyła mi w znacznym stopniu wypadanie ;o Gdy trzymałam ją krócej ,nie było żadnego efektu a gdy dłużej-włosy śliskie ,bardzo błyszczące.Lubię ją ale lekko wysusza mi końcówki.Raczej więcej jej nie kupię.



A co Wy sądzicie o nich?

Podobne

7 komentarze

  1. Maskę z Ziaji mam ochotę wypróbować, a Wax-a nawet nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mnie kusi maska z Ziaji, a po tym wpisie jeszcze bardziej ;D moje włosy stały się ostatnio kapryśne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ta jest dobra to jestem ciekawa innych masek ziaji.;) muszę je mieć ! :p

      Usuń
    2. Miałam kiedyś tą granatową i bardzo dobrze ją wspominam :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mialam tego waxa i nie lubię go.Wole polskiego biovaxa do suchych i zniszczonych ;p

    OdpowiedzUsuń