I co z tym cellulitem?

wtorek, lipca 28, 2015

Witajcie!



Przez pewien czas zmagałam się z cellulitem mimo ,że jestem osobą bardzo szczupłą
Stosowałam wiele kremów,owijałam się folią i...nic.Nic to nie pomogło.Dziwiłam się dlaczego kremy na cellulit nie działają?One są przecież antycellulitowe!Doszłam więc do wniosku,że zacznę ćwiczyć i jeść zdrowiej.Pierwsze efekty zauważyłam po 3 tygodniach.Byłam naprawdę zdziwiona.Cellulit zaczął powoli znikać.Miałam też inne korzyści z metod ,które obrałam.Smukła sylwetka,lekki zarys mięśni,jędrne i elastyczne ciało oraz zdrowa skóra i włosy.Nawet krążenie się poprawiło.Same plusy.





Co warto o nim wiedzieć? 

Warto wiedzieć, że cellulit jest schorzeniem dotykającym prawie 80% kobiet.Określamy go jako obrzękowo-włókniejące zwyrodnienie w obrębie tkanki łącznej,które uwidacznia się w postaci nierówności,wzgórków i wgłębień na powierzchni ciała.Dotknięta cellulitem skóra jest pofałdowana,mało sprężysta i wygląda jak owoc pomarańczy.Najczęściej dotkniętymi przez cellulit miejscami są uda,pośladki,brzuch i skóra ramion.


Przyczyny powstawania:

Cellulit powstaje wtedy,gdy zaburzona zostaje gospodarka hormonalna,elementami dodatkowymi,które wspomagają jego powstawanie to brak ruchu i zła dieta.Mają na to wpływ również : otyłość,cukrzyca,choroby układu krążenia.


Rodzaje cellulitu:

-twardy-występuje u osób aktywnych fizycznie,skóra jest wówczas spoista i zbita
-postać wiotka-skóra jest mało napięta,czasem obwisła,występuje po gwałtownym spadku wagi
-postać obrzękowa-charakteryzuje się występowaniem licznych obrzęków,pojawia się u osób z zaburzeniami krążenia limfatycznego
-postać mieszana-łączy w sobie poszczególne elementy z poprzednich postaci


Fazy cellulitu

1.Faza pierwsza-zmiany są widoczne dopiero po uchwyceniu fałdu skóry,skóra jest jeszcze jędrna i napięta.
2.Faza druga-skóra powoli traci elastyczność i staje się jakby obwisła,powoli zaczynają być widoczne zmiany cellulitowe.
3.Faza trzecia-skóra jest nierówna ,pozbawiona elastyczności.Zmiany są widoczne gołym okiem.
4.Faza czwarta-zmiany są bardzo wyraźne,w dotyku wyczuwalne są guzki.



Co ćwiczyłam?

To co tylko chciałam.Przeważnie była to Mel B i Tiffany.Czasem Ewa.



Kosmetyki które stosowałam:



1.Soraya Body Diet24

Kosmetyk nie jest typowo na cellulit ale świetnie ujędrnia i nawilża skórę.Jest termoaktywny.Za każdym razem gdy go zastosowałam miałam wrażenie ,że dopiero co wyszłam z zamrażarki.Idealny na lato ;)






2.Eveline Slim Extreme 3D

Jest to serum termoaktywne,ma działanie silnie rozgrzewające.Nie zauważyłam po nim podniesienia pośladków ,co obiecuje producent ;) Serum jest bardzo dobre .Czujemy na skórze,że działa.nie polecam osobom z pajączkami lub żylakami .




3.Avon Solutions Body Cellu Defy

Zwykły krem.Wygładza i ujędrnia.Stosowany razem z folią daje efekty ale nie take jak pozycje wyżej.Nie wiem czy dawałam go za dużo ale trochę się rolował .




Podobne

0 komentarze