4 ulubione balsamy do ciała

wtorek, lipca 28, 2015

Witajcie!



W dzisiejszym poście przedstawię Wam moje 4 ulubione balsamy do ciała . ;p

Kocham balsamy do ciała, namiętnie je kupuję.Bardzo dbam o kondycję mojej skóry.Przeważnie po kąpieli wklepuję balsam ,zdarza się także,że wsmarowuję olejek,jako alternatywę balsamu.Niestety moja skóra jest z natury sucha , wiec muszę nakładać balsam codziennie.Nie myślcie ,że nad tym ubolewam ;p Naprawdę lubię ten rytułał pielęgnacyjny.Sprawia mi to niezwykłą przyjemność i niesamowity relaks.Najlepsze efekty uzyskuję gdy przed nałożeniem balsamu zrobię peeling(przeważnie używam peelingu z kawy ,lecz ostatnio kupiłam bardzo fajny peeling kawowy z avonu)





1.Florena-Oliwkowy balsam do ciała









Uwielbiam ten balsam.Jest po prostu cudowny.Świetnie nawilża ,eliminuje uczucie suchości skóry .Staje się ona bardziej elastyczna i ujędrniona.Niestety bardzo wolno się wchłania .Produkt jest barwy białej,konsystencja -jak przystało na balsam.Nie widzimy ile produktu nam zostało ale jeśli spojrzymy pod światłem to coś tam widać ;)









2.Alterra Bio granat i masło shea






Kosmetyk ma bardzo naturalny skład Alterra raczej słynie z naturalnych składów..Ratuje mnie gdy mam bardzo wysuszoną skórę.Świetnie nadaje się na lato , ponieważ słońce wysusza naszą skórę.Jest to również mój ratunek na oparzenia słoneczne.Opakowanie trochę mi przeszkadza ale co do samego kosmetyku, nie mam zastrzeżeń .








3.Venus-regenerujący balsam do ciała z ekstraktem z neroli,olejem jojoba i lipidami






Dostałam ten balsam wraz z sorbetem do rąk w prezencie.Na początku pomyślałam ,że balsam nie spełni moich oczekiwań.Mile się zaskoczyłam.Sięgam po niego często.I raczej zostanę mu wierna.Szybko się wchłania,skóra jest wyraźnie odżywiona.Z powodzeniem mogę go stosować co drugi dzień.Przez całe dwa dni moja skóra jest w stanie idealnym ;p Jestem w nim zakochana ;)








4.Oriflame -Sparkle in Paris





Jest idealny na wielkie wyjścia. Nawilża,pięknie pachnie(zapach utrzymuje się naprawdę długo).Posiada małe, mieniące się drobinki,po których skóra wygląda pięknie.Będzie odpowiedni na noc sylwestrową,dyskotekę czy też plażę.







Podobne

0 komentarze