Recenzja:Mydło Barwa Siarkowa Moc

wtorek, grudnia 02, 2014




Witajcie!











Dzisiaj opowiem Wam trochę o moim ulubionym mydle do twarzy.




                             Mydło Barwa Siarkowa Moc








Kiedyś przeszukiwałam sklepy z myślą o znalezieniu Świętego Graala.
Przetestowałam wiele kosmetyków antytrądzikowych. Niektóre tylko pogorszyły stan mojej cery ;/ Całkiem niedawno  wybrałam się do Rosmanna po mój ukochany krem do twarzy z Alterry .
Przez przypadek moim oczom ukazało się właśnie to mydełko
.Kupiłam je, a wieczorem wypróbowałam.Nie mogłam czekać.
Musiałam je wypróbować.Słyszałam cichutki głosik.
Wołał:"Użyj mnie,spróbuj a nie pożałujesz!" hehe. A teraz na poważnie. 
To musiało być przeznaczenie ;)Mydło okazało się strzałem w dziesiątkę!
Po użyciu moja skóra zrobiła się cudownie gładka,była dobrze oczyszczona oraz matowa.
Po kilku dniach stosowania zauważyłam,iż mam wyrównany koloryt skóry,
drobne zaczerwienienia zniknęły a pryszcze były ładnie wysuszone,goiły się.













Pewnego dnia skończył mi się żel pod prysznic.Pomyślałam,że użyje mydełka.
Skoro nadaje się na twarz to i mogłoby nadawać się do całego ciała.
Nadawało się.Spisało się rewelacyjnie.Skóra całego ciała była miękka,wygładzona.
Zmagałam się z malutkimi pryszczami na plecach,które po nim zniknęły.


 Dziewczyny! Warto kupić to mydełko,nie wydacie wiele.
Kupiłam je na promocji za 3 złote.
Jest wydajne i starcza na parę miesięcy przy codziennym stosowaniu ;p







                                                                                                                 

                                                                                 Buziaki ;*


Podobne

0 komentarze