Recenzja:Isana,maska nawilżająca do włosów z olejkiem arganowym

wtorek, grudnia 02, 2014



Witajcie! 










Dziś recenzja maski do włosów Isana z olejkiem arganowym.;p



Od producenta:


Isana hair maska nawilżająca do włosów z olejkiem arganowym 150ml
do włosów suchych i zniszczonych


Intensywnie pielęgnuje włosy suche i zniszczone


Włosy suche i zniszczone wymagają intensywnej pielęgnacji.Maska nawilżająca ISANA HAIR zawiera pantenol i kompleks olejów pielęgnacyjnych-arganowego i migdałowego.Maska obficie nawilża włosy , daje im siłę i zdrowy wygląd.

Działanie pielęgnacyjne


Aktywna formuła, w skład której wchodzą wysokowartościowe oleje szybko i głęboko wchłania się we włosy,nie obciążając ich i dając im prawidłową wilgotność.Formuła wygładza strukturę włosów suchych i zniszczonych,które uzyskują uwodzicielski połysk i przyjemnie odczuwalną sprężystość, a ponadto dają się wyraźnie łatwiej rozczesywać.

Skład;


AQUA,CETEARYL ALCOHOL,GLYCERIN,ISOPROPYL PALMITATE,PROPYLENE GLYCOL,PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL,CETRIMONIUM CHLOROIDE,PANTHENOL,QUATERNIUM-87,ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL,PARFUM,HEXYL CINNAMAL,BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL,LINALOOL,CITRIC ACID,SODIUM CITRATE,SODIUM BENZOATE




Kupiłam tą maskę w Rossmannie za 6 złotych.Skusiła mnie cena,ponieważ akurat wtedy cierpiałam na pustkę w portfelu ;) Nie mogłam pozwolić sobie na coś droższego.Takie życie biednego studenta i trzeba się z tym pogodzić ;p 



                                                                     Zapach



Zapach maski bardzo przypomina mi zapach odżywki Gliss Kur,tylko jest trochę delikatniejszy i mniej wyczuwalny.



                                                                     Skład



Całkiem krótki i niezły skład.Maska faktycznie ma w składzie olejek arganowy,migdałowy oraz panthenol :p  

                                                              Cena/Wydajność



Maska jest tania,ale pojemność bardzo mała.Może to być plus,jeśli okaże się bublem ;)
Jest wydajna.Daję sporą ilość raz w tygodniu i starcza na ok.2,5 miesiąca.



                                                               Konsystencja



Konsystencja jest treściwa.Niczym krem do rąk z Avonu ;]




                                                                   Efekty



Ładnie nawilża włosy, ułatwia rozczesywanie i co najważniejsze nie obciąża!



                                                            Podsumowanie



Jestem zadowolona z maski.Może szału nie robi ale oprócz kochanego biovaxa nie obciążyła mi włosów!Zawsze mnie ratuje ,gdy nie mam kasy;p





                                                   BUZIAKI! ;*

Podobne

0 komentarze