Pachnące cudo - perfumy Nicole.

piątek, marca 04, 2016



Dziś przybywam z recenzją perfum marki Nicole.Jak dotąd nie miałam okazji pokazać Wam moich ulubinych perfum ;) Właśnie nadszedł ten czas.







Wybierając perfumy,nie znałam ich nuty zapachowej.Padło na 102.Okazało się bowiem,że jest to odpowiednik  ESCADA - ISLAND KISS BY ESCADA. Zapach należy do grupy świeżych a jego nuty zapachowe to brzoskwinia,pomarańcza,marakuja,nuty drzewne,magnolia,piżmo i mango.




Wybór na chybił trafił był strzałem w dziesiątkę.Zakochałam się w nim od pierwszego psiknięcia.
Zapach-przepiękny i długo się utrzymuje.Cała kurtka nim pachnie .Zapach spodobał się również mojemu chłopakowi,szwagierce i siostrze.Jeśli chodzi o buteleczkę to nie mam zastrzeżeń.Wygodna,poręczna,zmieści się nawet w małej torebce.



Chętnie przetestuje inne zapachy,bo tym jestem oczarowana.;)

Miałyście je?Jakie macie zdanie o perfumach Nicole?

Podobne

4 komentarze

  1. Też miałam możliwość przetestować Nicole 102;-) piękny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również testowałam, natomiast u mnie padło na numerek 027 odpowiednik ANGEL Thierry Mugler. Naprawdę trwały zapach, u mnie utrzymuje się do kolejnego prania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze podobały mi się takie nalewane perfumy, cena jest zadowalająca plus dodatkowo mają niesamowity aromat.

    OdpowiedzUsuń